Traktor Forum Seznam forumov
 Pogosta vprašanja   Išči   Seznam članov   Skupine uporabnikov   Registriraj se   Tvoj profil   Zasebna sporočila   Prijava 




Alternator problem
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Avtor

Sporočilo

BOŠTJAN
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 14.02. 2012, 19:54
Prispevkov: 1128
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: 02 Jun 2018 08:30    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


ducatislo je napisal/a:
b-pod1 je napisal/a:
Tisto kar imaš vezano preko ključavnice je vzbujanje alternatorja. Polnjenje pa gre po kablu direkt do baterije ali do zaganjača in je ponavadi kar krepek kabel tam cca fi8 mm preko izolacije ali pa še več.


Iz alternatorja vn sta samo dve zici ena B+ in druda je D+ ce se nemotim
D je za lucko na amaturni in B gre na stikalo in nato na zaganjac je zica debela cca 4mm jst bi dal bol debelo zico iz alternatorja na zaganjac

Ne vem zakaj kompliciraš, saj imaš na shemi lepo narisano.
D+ je ključavnica
B+ je direktno na akumulator (debelejša žica)
masa je preko ohišja
Ne vidim logike čemu služi dodatno stikalo in napeljevanje žice v kabino in nazaj.

lp

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Blue_29
Traktorist


Pridružen/-a: 23.06. 2008, 16:39
Prispevkov: 128

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2025 08:28    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Da ne odpiram še ene teme Smile

Na alternatorju pri TD48 se mi je odlomila kapica kjer je rdeč kabel priklopljen na alternator in sem za zvezal na roko, ovil okoli kontakta in zategnil z maticami.

Dela, izmerim okoli 14.6 V pri 1500 obratih, accu je star eno leto.

Zdaj pa mi (ne vem, če je to že kdaj delal prej) švasa kratek stik pri ključavnici, ko obrnem za vklop luči in to tako da sem se popekel po prstih.


Ne bi rad zakuril traktora in kolarnice... raje kličem avtoelektričara?

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1404

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2025 09:58    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


14,6 je previsoka napetost. Alternator ne bi smel dajati več kot 14,4, za delovne stroje pa so ponavadi nastavljeni še za kakšno desetinko Volta nižje.
Če ti "švasa" takoj odklopi akumulator in ne uporabljaj traktorja, razen če se dobro spoznaš na el. Iz posta bi sodil, da ne najbolje.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Blue_29
Traktorist


Pridružen/-a: 23.06. 2008, 16:39
Prispevkov: 128

PrispevekObjavljeno: 21 Jun 2025 10:51    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


b-pod1 je napisal/a:
14,6 je previsoka napetost. Alternator ne bi smel dajati več kot 14,4, za delovne stroje pa so ponavadi nastavljeni še za kakšno desetinko Volta nižje.
Če ti "švasa" takoj odklopi akumulator in ne uporabljaj traktorja, razen če se dobro spoznaš na el. Iz posta bi sodil, da ne najbolje.


Ne najbolje Smile

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

IvanK
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 12.04. 2019, 09:47
Prispevkov: 546
Kraj: Koroška

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2025 11:40    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Iskriti se ti ne sme!
Nekatera novejša vozila imajo visiko napetost polnjenja, se posebej, ce je akumulator precej prazen.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

b-pod1
Traktor Forum - zvestoba do groba


Pridružen/-a: 27.12. 2016, 19:06
Prispevkov: 1404

PrispevekObjavljeno: 22 Jun 2025 12:46    Naslov sporočila:

Odgovori s citatom


Napetost polnjenja ne sme biti višja od 14,4, ker so vsi porabniki dimenzionirani na takšno max. napetost(to je napetost popolnoma napolnjene Pb/H2SO4 baterije = 2,4V na posamezen člen), pri novejših strojih ali avtomobilih kjer je še polno elektronike, je pa to še mnogo bolj striktno regulirano.

Nazaj na vrh

Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo

Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Traktor Forum Seznam forumov -> Mehanična delavnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.