| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tinems Kmetovalec

Pridružen/-a: 13.12. 2011, 22:31 Prispevkov: 75 Kraj: murska sobota
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tinems Kmetovalec

Pridružen/-a: 13.12. 2011, 22:31 Prispevkov: 75 Kraj: murska sobota
|
Objavljeno: 30 Dec 2011 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
| traktor987 je napisal/a: | | time je napisal/a: | | Ja 2 Fendta ki pa gresta 68 se non-stop kvarita. |
Sej sploh ni čudno... Ko ga pa tako gonijo (68 Km/h ), pa glede na to, da se z njim najbrž dela kar grobo, po možnosti ni servisiran tako kot bi mogel bit zaradi pomanjkanja časa, pa še kaj bi se našlo... |
FENDT tema je tak da naprej od fendta ne pa zemlje... na tem fendtu na sliki je počila glava na motorju in je vodaa šlaa med bate pa je belo kadil.na drugem so pa zdaj menjavali vario.z tem da so traktora 2008 letnik pa oba gresta 6000 pa že prek ur. druga 2 pa sta letnik 2010 pa imata po 2500 ur.
tak da ni to res da bii se nonstop kvarili pride pa tudi kaj vmes sicer pa na te urnee ni čudno. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 31 Dec 2011 10:05 Naslov sporočila: |
|
|
No, če bi primerjal JCB 8000 vario in pa Fendt 900 vario, bi dobil bolj realno primerjavo, drugače pa pri manjših JCB serij 2000, 3000, 7000 še vedno prisegajo na powershift menjalnike (najmanjša 300 serija prihaja od Kiotija)
Kar se tiče okvar pa je že tako znano, da je potrebno menjalnik obnoviti tam nekje na 6000 do 8000 ur (lamele, tesnila), pa naj bo powershift ali pa vario, seveda če so stroji obremenjeni svoji velikosti primerno, so pa izjeme, nekateri prej nekateri kasneje. Bolj so problematični novodobni motorji, ki imajo vedno manjše delovne prostornine in s tem večjo možnost okvar pri velikih obremenitvah, zato je boljše pri nakupu takega stroja imeti malo rezerve. Pri pravem razmerju prostornina - moč zdrži motor kar precej delovnih ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 31 Dec 2011 11:30 Naslov sporočila: |
|
|
sem našel primerjavo:
http://www.youtube.com/watch?v=0G0gmRt7SGs
boj primerljivih med seboj (tako po moči, teži in ceni), se vidi prednost koncepta sistemskega traktorja (jcb) pred sistemom standardnega traktorja (fendt) pri vleki. Menjalnik v obeh je enak, JCB tukaj uporablja menjalnik iz Fendtove serije 900. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tinems Kmetovalec

Pridružen/-a: 13.12. 2011, 22:31 Prispevkov: 75 Kraj: murska sobota
|
Objavljeno: 31 Dec 2011 15:43 Naslov sporočila: |
|
|
| linč je napisal/a: | sem našel primerjavo:
http://www.youtube.com/watch?v=0G0gmRt7SGs
boj primerljivih med seboj (tako po moči, teži in ceni), se vidi prednost koncepta sistemskega traktorja (jcb) pred sistemom standardnega traktorja (fendt) pri vleki. Menjalnik v obeh je enak, JCB tukaj uporablja menjalnik iz Fendtove serije 900. |
saj je res samo jcb nima vario menjalnika ker vario sisem ima samo fendt nebom pa rekel da nima podobnega menjalnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Plansar Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 11.10. 2011, 20:29 Prispevkov: 382 Kraj: Maribor-Šempeter(CE)
|
Objavljeno: 31 Dec 2011 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
| tinems je napisal/a: | | linč je napisal/a: | sem našel primerjavo:
http://www.youtube.com/watch?v=0G0gmRt7SGs
boj primerljivih med seboj (tako po moči, teži in ceni), se vidi prednost koncepta sistemskega traktorja (jcb) pred sistemom standardnega traktorja (fendt) pri vleki. Menjalnik v obeh je enak, JCB tukaj uporablja menjalnik iz Fendtove serije 900. |
saj je res samo jcb nima vario menjalnika ker vario sisem ima samo fendt nebom pa rekel da nima podobnega menjalnika. |
Motiš se, poglej link, pod vario transmission
http://en.wikipedia.org/wiki/Fendt |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tinems Kmetovalec

Pridružen/-a: 13.12. 2011, 22:31 Prispevkov: 75 Kraj: murska sobota
|
Objavljeno: 31 Dec 2011 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
no se opravičujem ker tega nisem še nikjer zasledil.tudi v tovarni FENDT ko sem biu pred kaknim mesecem tega niso povedali...drugače pa tudi delam v delavnici kjer popravljamo fendtee pa tega nisem vedel. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
linč Izjava leta 2012
Pridružen/-a: 16.11. 2008, 18:26 Prispevkov: 1191 Kraj: brkini
|
Objavljeno: 01 Jan 2012 16:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ali ste vedeli, da so iz Fendta 936 izstisnili na poligonu hitrost neverjetnih skoraj 110 kilometrov na uro, toda iz JCB 8250 so iztisnili še bolj neverjetnih 140 km/h (seveda oba brez elektronskih omejitev)- |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jcbfastrac Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 17.02. 2010, 17:42 Prispevkov: 307 Kraj: slovenj gradec
|
Objavljeno: 01 Jan 2012 16:57 Naslov sporočila: |
|
|
| linč je napisal/a: | | Ali ste vedeli, da so iz Fendta 936 izstisnili na poligonu hitrost neverjetnih skoraj 110 kilometrov na uro, toda iz JCB 8250 so iztisnili še bolj neverjetnih 140 km/h (seveda oba brez elektronskih omejitev)- |
kje si to izvedel?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MF FERGUSON Traktor Forum - zvestoba do groba

Pridružen/-a: 26.06. 2011, 11:09 Prispevkov: 427 Kraj: UTIK-GORENSKA
|
Objavljeno: 01 Jan 2012 17:47 Naslov sporočila: |
|
|
| jcbfastrac je napisal/a: | | linč je napisal/a: | | Ali ste vedeli, da so iz Fendta 936 izstisnili na poligonu hitrost neverjetnih skoraj 110 kilometrov na uro, toda iz JCB 8250 so iztisnili še bolj neverjetnih 140 km/h (seveda oba brez elektronskih omejitev)- |
kje si to izvedel?
lp |
Ta traktor obvladvat pri 110 km/h? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|